Yang Mempesona

Tuesday, 31 March 2009

Jawapan Tag dari Yanmie


Kali ni aku kena tag lagi! Daripada Yanmie pulak. Kena cari gambar masa muda-muda dulu.Kali ni tak la susah sangat sebab pic aku masa muda ada sebijik duk dalam komputer aku so tak perlula nak selongkar lemari buruk semata-mata nak cari pic lama, tak perlu susah payah nak scan lagi pulak aku mana ada alat penyeken tu hehe !

Gambar ni kat rumah kawan aku di Tanah Merah, Kelantan. Masa tu, aku baru je posting kat SM Vokasional Tanah Merah, tahun 1996.

Bila aku lihat pic lama tu teringat pulak masa zaman anak dara, berat aku masa tu.... 39kg only ! Tapi sekarang sudah tukar kepada 45kg wooo...! Harap-harap tak akan berubah la lagi jarum penimbang berat aku tu! Nampak tak purse hitam dalam gambar tu? Tu la purse yang aku beli dengan gaji pertama aku, jenama Sachs. Sampai sekarang, aku masih pakai lagi purse tu! Masa tu jugak aku baru je bertunang. Bertunang bulan 7, kawin bulan 5 tahun berikutnya. Macam tak caya je yang aku dah nak kawin sebab ramai orang tak caya bila aku bagi tau yang aku dah keja! Diorang ingatkan aku ni budak sekolah yang baru nak ambik periksa SRP, hehehe!

Ok la tuan-tuan dan puan-puan cukupla sampai di sini talking about my gambo aku masa muda tu... aku sendiri pun jeles tau... sebab masa tu aku lawa sangat hehe

Terima kasih kepada Yanmie yang bagi tag kat aku! As usual, macam biasala... aku tak berani untuk tag sesiapa! Bukannya apa, nanti kalau dah dok bagi tag kat kawan-kawan, nanti aku pun selalu pulak ditag, hehehe!

salam !

8 comments:

Mr PenyuBiru said...

hehe... klakor kan biler kita tengok gambor kita masa muda² dulu.

Marzalina said...

gambar lama memang nostalgia kan..hehe..mempersona.

Yanmie said...

salam kak...

thanks yea sudi jwb tag nie..wah sonok baca akak pnya jawapan nie..enjoy je rasanya. kak myza nie x berat ler...jelesnya..huhuhu

Noorfa said...

heheh kiut sungguh k.myza ms dulu2 ekk..skrg ni????heheeh

Wah 39 jer..tu timbang tulang jer kot..hah( jgn mareh arr nati kene jual)

best kan dpt tgk balik pic lama2..

love is forever said...

tersangatlah cutenyer..haha

sonata anak kancil said...

ada gambar, dapatla tengok semula 'rupa'lama...cantik kan?

Zamz said...

haha myza muda remaja

Monkey D Luffy said...

nampak mcm org DULU2 ;P

Email me at : myza@mypesona.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails