Yang Mempesona

Monday, 8 February 2010

Maafkan Aku Teman ...


Salam and greetings to all my dearest blogger friends . Kepada semua teman-teman blogger aku mohon maaf yang teramat sangat kerana dah lama terlalu lama sangat tak terbitkan entry baru. Sebenarnya, aku dah tak ada ayat lagi nak kata selain daripada 'Aku betul-betul tengah sibuk gila sekarang'! Hinggakan tekanan darah aku tidak lagi seperti selalu!


Terima kasih aku ucapkan kepada kawan-kawan yang masih lagi sudi berkunjung ke blog aku untuk bertanyakan khabar akan diriku dan sekali lagi aku mohon maaf semua ni tidak disengajakan! Sekarang ni pun aku cuma dapat berada kurang dari 10 minit di depan komputer... jika ada pun semuanya berkenaan tugasan dan urusan rasmi sekolah! Kalau nak merayau-rayau tu memang tak dapat, apa lagi nak duduk cari ilham untuk karang entry baru!


Jadi kepada kawan-kawan semua, harap-harap terus bersama aku yea walaupun aku tidak dapat membalas kunjungan kalian semua mahupun berkunjung ke blog kamu semua. Insyaallah aku akan datang juga nanti jika dapat mencelah dari kesibukan tugas.


Aku akan kembali berblogging jika segala tanggungjawab dan tugasan rasmi aku selesai sepenuhnya dan keadaan kembali seperti biasa! Lastly, Take Care n I Miss All Of You!

3 comments:

TK said...

Hi Myza. Aku tertunggu2 ko punya comeback. Miss blogging with you. Kita ni Facebook... facebook gak. Blogging..blogging gak! Baru bestkan??

Kamsiah said...

myza...masuk nanti tentu byk sawang nak kena sapu...:)

Myza Pesona said...

TK,
Thanks for waiting for my comeback! I've been very busy lately! So stressed out until my BP went up to 138/87. Don't worry, I'll never give up blogging, it's just the time constraint!

Kak Kam,
Cuti Tahun Baru Cina ni ingat nak cuci sawang! Maklumlah cuti panjang sikit! Lagipun cuti ni, di rumah je, nak berehat di rumah!

Email me at : myza@mypesona.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails