Yang Mempesona

Friday, 29 June 2012

Riadah Hujung Minggu @ FRIM






Kalau nak mandi - manda, berkelah pun boleh.


Macam kat luar negara la pulak ...


Suasana di dalam kawasan FRIM

Salam semua . Stop sekejap cerita tentang eksplorasi ke Cambodia. Kali ni nak share pasal riadah santai pada hujung minggu lepas. Dah lama tak mendaki bukit ... rasa macam berat jea bila nak mulakan balik. Tapi baru2 ni ... dapatlah join untuk aktiviti riadah santai dengan kawan2 sekolah Mr. Hubby. Sesi mendaki ada la jugak ... tapi bukanlah jenis yang hardcore punya , kira ok la. Kalau tak ... mau jugak semput dibuatnya. Tempatnya di FRIM, Kepong. Kawasan FRIM ni sangat luas ... dan macam2 aktiviti boleh dilakukan seperti berbasikal, mendaki, berjoging, berkelah dan macam-macam lagi. Ibarat iklan Astro ... macam- macam ada !






Aktiviti santai kami bermula jam 8.30 pagi dan berakhir lebih kurang jam 10 pagi. Tak lama .. tapi keluar jugaklah peluh ! Penat tak terasa sangat sebab kami semua sangat santai ... penuh dengan gelak ketawa sepanjang hiking tu ! Apapun, tempatnya sangat best! So, apalagi ... enjoy the pics & have a nice weekend!

No comments:

Email me at : myza@mypesona.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails